Instellingen

Suzanne van der Vaart versterkt de Reputatiegroep

Per 1 januari 2017 gestart als adviseur

Suzanne van der Vaart is per 1 januari gestart als adviseur bij de Reputatiegroep. In 2010 voltooide ze haar master Communicatiewetenschappen met als specialisatie Corporate Communicatie, aan de Universiteit van Amsterdam. Tot voor kort was zij PR-adviseur bij communicatiebureau NewsLab in Amsterdam. 

Bij de Reputatiegroep zet Suzanne haar kennis en ervaring in op het gebied van PR, corporate communicatie, contentmarketing en crisiscommunicatie. Suzanne was in haar vorige rol bij NewsLab verantwoordelijk voor klanten in met name de commerciële sector. In een team met senior adviseurs en junior adviseurs werkte ze voor vele A-merken als Jumbo, Coca-Cola, La Place, Heineken, ABN Amro en Univé. Ze is gefascineerd door de vraag: hoe kun je je als merk of organisatie verbinden aan een thema dat op de maatschappelijke agenda staat? Vanuit de Reputatiegroep zal zij vooral actief zijn om klanten te versterken op het gebied van issue-, reputatie- en stakeholdermanagement.

Na het voltooien van haar scriptie over publieksdiplomatie bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken, werkte ze daar als communicatiemedewerker. Voor haar scriptie onderzocht ze in hoeverre publieksdiplomatie werd toegepast op diverse Nederlandse ambassades en de invloed ervan op de reputatie van Nederland in twaalf focuslanden. Ze maakte vervolgens de overstap naar de bureauzijde om ervaring op te doen in meerdere branches. Daardoor werkte ze aan diverse communicatievraagstukken voor uiteenlopende klanten.

Terug naar overzicht